måndag, juni 18, 2007

KrF eit tydeleg alternativ


I dag har eg fundert litt over livet! Eg er glad for at eg er den eg er, ulik alle andre, eg er på min måte med mine feil og manglar, men også med mine kvaliteter og ressursar. Eg har funne mitt parti - og det er eg kjempeglad for. Stresser du med å finne ditt parti?? Vil du at ditt parti verkeleg skal stå for noko, vere tydelege og ikkje fare med kun populisme og materialisme? Dersom du ynskjer eit parti med verdiar og inkludering, så har eg svaret på kva du treng: KRF. KrF er eit tydeleg alternativ til dei andre partia. Med ærefrykt for livet i eit inkluderande samfunn så framstår KrF som verdipartiet nr.1. KrF sine veridar er inspirert av den tanke at eitkvart menneske er UNIK og VERDIFULL.Vi skal stå opp for dei svake i samfunnet både i vårt nærmiljø - i vår kommune, men også nasjonalt og internasjonalt.
KrF-Lindås ynskjer å å tale på vegne av dei i kommunen som ikkje har ei pressgruppe i ryggen, og vi vil vere med å utvikle kommunen slik at den blir den beste kommune å bu i. Trygg oppvekst - god alderdom...dette skal du får høyre meir om gjennom valkampen. For KrF - Lindås er det viktig at kommunen er inkluderande med hjarterom og varme - for alle! heng deg på KrF du også!

Ingen kommentarer: