torsdag, oktober 04, 2007

Då er eg i gong...


Hei alle saman. Idag blei eg vald til ordførar i Lindås kommune. Eg går inn i ei utfordrande tid, og eg ser fram til samarbeid med alle til det beste for innbyggjarane i Lindås kommune.Eg vil takke samarbeidspartia FRP, Høgre og KrF for tilliten dei har vist meg. Eg vil og takke Tove Brandvik for den innsatsen ho har gjort som ordførar i Lindås kommune i 4 år. Eg går inn i vervet med audmjukheit, spaning og ikkje minst vilje til å læra og til å stå på. Innbyggjarane i kommunen er sjefen både for ordføraren og dei folkevalgte det skal ein ikkje gløyme. Eg ser fram til eit godt samarbeid med både samarbeidspartia og opposisjonen til det beste for Lindås kommune.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lukke til, Astrid!

Astrid Aarhus Byrknes sa...

Takk skal du ha!