søndag, august 19, 2007

Bomval


Ja, ja, så er denne veka over. Hektiske tide med valkamp, debattar og stands. Eg synes det har vore ei givande veke. Travelt, men du verda så mange kjekke folk eg har truffe. NRK debatten torsdag var spanande. Er stolt av Pål Kårbø og KRF, han debaterte bompengesaka veldig fornuftig og sakleg. Så ser eg i avisa Nordhordland på leiar plass at bomsaka har fårr plass. Må berre seie meg samd i Randi Bjørlo si oppsummering av den saka. Det er kjipt at bomsaka får så stor oppmerksomhet i valkampen. Nordhordlandspakka er ferdig behandla i heile regionen, og har fått sitt politiske vedtak. Vi treng vegar, nye vegar og trygge vegar. I pakka har vi finansieringa på plass slik at vi snarleg kan kome i gong.
Vi treng i valkampen å fokusera på mange andre viktige saker som t.d skule og omsorg. I m orgon skal eg til Lindåstunet, det ser eg fram til. Meir rappport får du då! Ellers så vil eg nevna at partiprogrammet til Lindås KrF no er å finna på heimesidene våre. Ta turen innom da vel - og sjå kva vi har å by på!

Ingen kommentarer: