søndag, mars 09, 2008

HUMØRBYGDA HJELMÅS


I dag vil eg fortelja litt om ein fantastisk ettermiddag eg har hatt. Denne søndagsettermiddag har eg tilbringt i HUMØRBYGDA Hjelmås saman med ein flokk entusiastiske og humørfulte mennesker - store og små ifrå Hjelmåsbygda. HUMØR KRAFTVERKET vart opna med å tenne den fyrste lampa og det fekk altså eg som ordførar gjera. Det berre oser av humør, ståpå holdninger og ikkje minst humør i denne bygda. Ja, eg kan godt forstå at dei ynskjer å byte navn frå Hjelmås til Humørbygda! Humørbonden Geir Styve var og tilstades og gav oss eit innblikk i dei ulike typer av bygdedyr som finnes. Besøk også frå Masfjorden - ved ordførar og regionrådsleiar Håkon Matre. Så hadde eg ein aldri så liten " minikonsert ". Det var fordi ein av primus motorar i Humørbygda - Lars Hageseter vann ein konkurranse som kulturavdelinga i kommunen hadde skipa til. 1.premie altså ein konsert med ordføraren! Min 1.solokonsert !! Med meg var eg så heldig å ha Leif Sleire på piano. Han sit for Høgre i formannskapet og er ein dyktig songar og musikar. Vi hadde det kjempegøy på scena, og eg håpar folket også hadde det kjekt! Det arbeidet som no pågår inne på Hjelmås står det STOR respekt av. Det berre osar av optimisme, glede og samhald. Eg ser verkeleg fram til å høyre meir om prosjekta i Humørbygda, og eg kjem til å prioritera fleire slike søndags ettermiddager om høve byr meg! Ja, kjære Lars og alle de andre i Humørkraftverket og Humørbygda : GRATULERER, de er utruleg flinke alle saman ! Dette vil eg fylgje med på. Eg berre bøyer meg i støvet....

1 kommentar:

oystein Tuven sa...

Hei
Ja det er artig å ha mye humør.
Det er så mye humør her at jeg har laget en HUMØRVIMPEL.
Vimpelen skal symbolisera godt humør, livsglede og god galskap !
Humørvimpelen skal heisast når du
er i godt humør og klar til å treffe andre. feire det gode humøret etc.
http://www.humorvimpelen.net78.net

Øystein T