måndag, juni 30, 2008

D/S OSTER 100 ÅR


" Dar kjem dampen, gamle Dampen, ta på deg treskorna og spring.." Ja, vi kjenner alle denne songen. Eg var på 100 års jubileum for D/S Oster på laurdag. I strålande vær fekk vi stå på Shetlands Larsens brygge i Bergen og helsa gamle Dampen velkomen til jubileumsfeiring. Ein flott dag med ei flott ramme. Glade mennesker, fine talar og pengedryss. Det var eit stort øyeblikk for meg å stå på podiet og helsa D/S Oster med talen min. Eg fekk også¨knyte eit par songvers innimellom frå Dar kjem Dampen som eg song. Det var utruleg kjekt. Saman med vener av Nordhordland Veteranbåtlag så fekk vi alle ein nydeleg dag i Bergen med Dampen som heidersgjest. TAKK til dykk alle som gjorde det mogleg å resturera båten, der ligg tusenvis av dugnadstimar bak det prosjektet. Ein formidabel innsats er gjort for å berga denne kulturskatten som D/S Oster er. Eg ynskjer lukke til vidare...og takk forat eg fekk vera med på jubileums markeringa.

Ingen kommentarer: