søndag, april 19, 2009

VÅRKONSERT PÅ LÆRINGSSENTERET


I ettermiddag har eg vore på ein kongebra konsert! Vårkonserten på LOAS med fleire grupper av flotte ungdomar som song og spela. Ifrå alle bufelleskap for ungdommar med psykisk utviklingshemming var med, samt nokre som også bur heime eller i Stallanemarka. Dei var så flinke, spela på ulike instrument, song, var heilt med under god leiing av Siv Eide Brundtland. Ei dyktig dame som er motoren for dette flotte arrangementet ilag med Irene Femanger. Eg var stolt der eg sat, fryda meg over å sjå kor desse ungdomane hadde det kjekt med musikken. Så må eg jo seie at eg var utruleg heldig og priviligert som fekk syngje ilag med dei. På 3 somgar var eg solist go det var veldig kjekt. gymsalen på LOAS var full, og mange foreldre, søsken og andre var komen for å høyra. TUSEN TAKK for ein flott konsert, de er kjempeflinke alle saman. Eg gler meg til neste gong eg skal få høyra dykk. Dette er noko mange fleire skulle fått del i, for de gav av dykk sjølve alle saman, og det var ekte glede. TUSEN, TUSEN TAKK.

Ingen kommentarer: