fredag, mai 08, 2009

EKSAMENSFEST PÅ SJARMØRSKULEN


Sjarmørskulen ?? Ja, du les heilt rett. Vi har i Lindås ein sjarmørskule. I går fekk 6 kandidatar - flotte gutar diplom og medalje for å ha fullført sjarmørskulen. Eg fekk vera med å halda tale til dei, og eg fekk gje dei ei raud rose. Håpar dei lot seg sjarmere av meg!! Det er aktivitets basert avlastning med Inger Helen Midtgård i spissen som har funne fram til dette kreative kurset. Kurshaldarane har vore helsesøster Randi Træland Hella og psykologspesialist Bjørn Brunborg. Det er i regi av einiga for PU som står bak. Så blei det servert nydeleg fingermat " TAPAS " laga av ungdommane og det smakte fortreffeleg. Å sjå desse glade gutane gjorde godt. Eg blei verkeleg rørt, og ikkje minst sjarmert! TAKK til alle dei som gjer det mogleg å få til slike gode tiltak for ei gruppe som er litt annleis enn andre, som treng litt meir bistand og hjelp til livet sitt. Desse ungdomane sa dei hadde hatt det " dritkult ". Så er dei så uendeleg mykje verdt - mennesket er så verdfult, alle betyr like mykje, alle har sin eigenverdi fordi dei er menneske med uendeleg verdi. TAKK forat eg fekk vera med på eksamensfest. Nokon og einkvar treng å gå på sjarmørskule, så eg ser fram til neste kurs, kanskje eg får vera med då ?? GOD HELG!

2 kommentarer:

Byrknes sa...

Fantastisk!

Byrknes sa...

jeg skal klippe meg i dag for din skyld!