onsdag, juni 10, 2009

Lindås kommune der alt skjer!

I helga som var skjedde det mykje i Lindås kommune. Eit hav av ulike aktiviteter, mange flotte ting å vere med på. Som eg skreiv på bloggen for nokre dagar sidan, så var eg laurdag i Hillesvåg, men ikkje nok med det : Eknesvågen vener arrangerte også Eknesvågdagane med eit flott arrangement. No fekk ikkje høve til å vera innom der, men eg las i avisa at der var mykje folk og stor stemning. Jammen er dei flinke som står på, lagar til miljø, gjev mange menneske gode kulturopplevingar. TAKK skal de ha Eknesvågen venene, eg gler meg til nye stunder i bokkafeen med ordførarprat til hausten! Søndag var eg sjølv på utstilling i GALLERI ALVERSUND. FLOTT utstilling med eit svært bra vertskap! Til og med nysteikte lappar med heimelaga syltetøy og rømme, kaffi og ein hyggeleg prat. Eg håpar mange har fått med seg denne utstillinga i høve Alversunds dagane. Utruleg mange dyktige folk i kommunen vår. Mange ildsjeler, frivillege som brukar av si fritid for å glede andre og gje oss gode opplevingar. Eg må berre få TAKKA dykk alle saman. I morgon er det kommunestyremøte og vi skal bla drøfte ny samfunnsvisjon for Lindås kommune. Forslaget til ny visjon er : " DER DRAUMAR BLIR RØYNDOM "..Kva syns du om den ??? Er spent på debatten imorgon og utfallet. De skal nok få høyre meir om dette og andre saker som kjem opp bla Lindås Idretts og Kulturpark, mindreårige flyktningar, Kongebesøket og mykje meir. No får eg førebu meg til møtet i morgon!

Ingen kommentarer: