måndag, juni 29, 2009

KONGESØLV TIL SOLVEIG SEIM JOHANSEN


På sjølvaste Jonsokafta fekk eg vere med på litt av ein begivenhet: eg hadde den ære å dekorere Solveig Seim Johansen på Myking med Kongens fortenestemedalje i sølv. Solveig visste ingenting om kva som venta henne når ordføraren dukk aopp på skuleplassen på Myking i bunad og ordførarkjede! Eg trur beint at sjølvaste Solveig vart rett og slett satt heilt ut...når eg kunngjorde kva som skulle skje denne nydelege sommarkvelden i vakre Trivselsgrenda Myking. Solveig - ei dame det står resepekt av, ei dame so har kjempa bygda si sak i Lindåspolitikken, ei eldsjel som har jobba for born og unge, vaksne og eldre, ei frivilleg og stå på dame som ikkje gjer seg. Eg blir rett og slett stolt over å kjenne Solveig. Ho gjer meg audmjuk, glad og stå på mot! Soilveig har mange år bak seg som lokalpolitikar i Lindås for AP. Eg vil tru mange AP politikarar er stolte også, dei har all grunn til det. Solveig: du er ei flott dame som eg set stor pris på, og du er så positiv! Flott at du er med i ulike verv ennå, eg gler meg alt tiul neste gong vi møtes! takk for ein flott Jonsokfeiring både til deg og Halldis Sletten Olsen og alle de andre frivillege, dyktige folk i Mykingbygda - eg kjem att!

Ingen kommentarer: