onsdag, februar 25, 2009

KONGENS SØLV TIL REIDAR HAUKÅS

Idag har eg vore med på noko stort. Eg hadde den ære og glede på vegne av Kongen å dekorera Reidar Haukås - Lindås med H.M Kongens fortenestemedalje i sølv. Bygdebokgeneralen Reidar Haukås har gjennom fleire år arbeida målretta med å skrive bygdebok, samle data, bilder m.m slik at denne kulturskatten som å skriva ned ætter er no er å finna i bygdebok for Lindås. Eit formidabelt arbeid som det står stor respekt av. Eg fekk den glede av å sitje ved sida hans idag på Lindås brygge, og på den vesle stunda lærte eg så mykje. Ein fantastisk person, audmjuk og som ikkje set seg sjølv fyrst, men framhevar dei andre i bygdebok nemda. Utruleg flott mann- eg må berre seie det om att og om att: eg er så heldig som får møte alle desse flotte menneska. VI GRATULERER REIDAR med Kongens sølv og eg ynskjer han og kona alt godt vidare.

Ingen kommentarer: