måndag, september 29, 2008

På bokkafe i Eknesvågen


Igår søndag var eg igjen på bokkafe i Eknesvågen. Eit supert tiltak nede på kaia med bøker, kaffi og vafler og ikkje minst ein god prat om viktige temaer.
" Ordførarpraten " igår var interessant. Vi var nokre stykker, men praten gjekk livleg om næringsutvikling, bustadbygging, 100 metersbeltet, fylkesmannen, kultur og kulturminner. Eknesvågen vener har mange prosjekter på gong så det blir spanande å fylgje med framover. Eg håpar dei ikkje slit seg ut, men klarer å dra lasset saman og ikkje ha for mange ballar i lufta samstundes. Ein flott gjeng, entusiastiske og utruleg kjekke folk. Eg er blitt veldig glad i denne gjengen. Gler meg alt til neste ordførarprat der inne, og gler meg til advent og november då skal eg igjen få den ære av å tenne julegrana på Eknesvågen kai. Eg er så heldig og takknemleg! Lukke til med alt de gjer gode vener!

Ingen kommentarer: